Glenfiddich cask collection systembolaget

Glenfiddich 12 Years | Systembolaget

Maltig, nyanserad smak med fatkaraktär, inslag av gula päron, halm, ljunghonung, smörkola, citrus, örter och vanilj.

Provning av nya Glenfiddich Cask Collection – Livets Goda

The Art Collection Madeira Cask. Whisky från distriktet Örebro län i Sverige av Bergslagens Destilleri Örebro. Betyg recensenter. Betyg besökare.

NYA GLENFIDDICH CASK COLLECTION

Glenfiddich Rare Collection 36 Years. Whisky från distriktet Skottland i Storbritannien av William Grant & Sons. Betyg recensenter. Betyg besökare.

GLENFIDDICH SELECT CASK – Airshoppen

GLENFIDDICH SELECT CASK

I eftersmaken mer äpple, nästan som torr cider eller calvados, tillsammans med ekighet. Nr 477 Glenfiddich 12, 15, 18 år finns på Systembolaget från och med den …

Glenfiddich Select Cask är en elegant whisky som fått mogna i specialutvalda ekfat, vars separata unika karakteristika skapar en överlägsen kvalitet och enhetlighet. Därför är det en unik och raffinerad whisky med fylliga och söta, kryddiga noter av krämig vanilj, kola, frisk citrus och ek.

Land: Skottland
Region: Speyside
Typ: Single Malt

Kom du ihåg något sött och salt för en mysig kväll på hotellet? Köp det här